كله يدخل يبارك بالذوق ممممممممممممماشى من همس الورود - الصفحة 3
شباب اليوم

العودة   منتديات شباب اليوم > المنتدي العام والنقاش > الترحيب بالاعضاء والتهاني والمناسبات



 
15 May، 2011, 12:06 AM   #13
الكاتب Amira






الف مبروووووووووووووك هناء

وعقبال كل البنات وشباب المنتدى

وعقبالك ساره
أقرأ ايضاً



 
15 May، 2011, 12:41 AM   #14
الكاتب حياتي بالقيم أحلى


مباااااااااااارك يا هنو

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

والعقبى عندك يا سارة ياااا رب

ومتخافيش هيكون فرح غييييييييير
أقرأ ايضاً



 
15 May، 2011, 6:21 PM   #15
الكاتب Eman


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال الروح









الف مبروك والله خبر سعيد جداااا ربنا يهنيكي ويتمملك على خير يا قمر




الف الف الف الف
مبروك وعقبال كل بنات و شباب اليوم

عقبالك يا ساره يا حبيبتي الفرحه الجايه إن شاء الله ليكي

الله يبارك فيكى ياقمر
وعقبالك كل البنات
كلها
مش اللى فى المنتدى بس
تسلميلى يا جمال
أقرأ ايضاً



 
15 May، 2011, 6:25 PM   #16
الكاتب Eman


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كامل الاوصاف

بغض النظر عن التدبيسه اللي اتدبست فيها
وعن المثل القائل

ما تحسبوووش يابنات ان الجواز راااحه
ما تزعلوش يابنات ان قولنا بصراحه
ان الجواز عمروا عمروا ما كان راااحه



هنضطر اسفين
نقولك الف الف الف مبروووووك ياهنا

وعقبال الجواز ان شاء الله
والبكاري
حلوة البكاري دي
من ايام فيلم الحفيد
ههههه


ونجري بقا نقول
ابله سارة ابله سارة
ابله احلام ولدت ابله احلام ولدت
هههههه



المهم
نتكلم جد شويه
الف مبرووك
وربنا يتمم بخير

وطبعا انا معزوووم في الفرح ان شاء الله
لو فيه بوفيه
لو ما فيش يبقي مش فاضي
ههههه


وعقبالك ياساااارة


الله يبارك فيك
ده مش تدبسه ولاحاجه
زى ما انت فاكروالحمد لله ع اللى
يجيبه ربنا كله وكويس
وعقبالك انت كمان
وتبقى تعزمنا
أقرأ ايضاً



 
15 May، 2011, 6:26 PM   #17
الكاتب Eman


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روداينا

مبرووووك
بس من غير نقطة
ههههههههه


هههههههههههههه
ولا يهمك يا قمر عقبالك
كده واجى انا انقطتك
أقرأ ايضاً



 
15 May، 2011, 6:28 PM   #18
الكاتب Eman


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el malaak

الف الف الف مليوووون مبروك
وعايزة التورتة ماليش دعوة بالشيكولاتة


الله يبارك فيكى والجاتوه والتورته
والشيكولاته فى الفرح باذن الله
ابقى تعالى وخدى اللى انتى عاوزه
وكمان بيبسى معهم
وعبقالك يا قمر
أقرأ ايضاً



 

Powered by vBulletin®Copyright ©2000 - 2014
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات شباب اليوم 2018
المواد المنشورة فى موقع شباب اليوم لاتعبر بالضرورة عن وجهة نظر الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها